Trött chey

Förlåt för jag inte har bloggat, men har inte haft tillgång till dator faktiskt!

Min helg har spenderats med Ivan Pedman & Erica! Vi har haft det underbart, i fredags träffade vi dom ett tag ute vid en lekpark, sen skulle dom dra så hämtade Björn oss så åkte vi till Björn, käkade tacos & kollade på The voice. Sen åkte vi hem till Ericas mamma & sov där, fick skjuts hem till min pappa på morgonen för Erica skulle på träning, så duschade jag & fixade mig lite. Så fick jag skjuts till Erica så gick vi till Pedman & så kollade vi på Saw3 & nån demon film, & paranormal activity .. JAG DOG! seriöst jag fattar inte, darrade hela filmen :$ Hade super mysigt faktiskt. Sen vid halv 12 tog jag Pedman & Ivan samma buss, jag skulle hem & dom skulle till Ivan.. Sååååå när jag kom hem till Sara (pappas tjej) så drack jag oboy sen gick jag & la mig, somnade näääästan ganska tidigt.. Aja!

Idag har jag inte gjort nånting, är hos mamma nu iallafall. var nyss & handlade med henne nyss, ska käka sent ikväll, så nuuu ska jag bara vila & kolla facebook & bloggar ;) Pusssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: